Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

lørdag 6. oktober 2012

Den første Give Away!

Da har jeg fått første levering fra interiørmessen. Det er vesker, I-Pad vesker, mobilvesker, og armbånd fra the Moshi. The Moshi hadde masse fint, og hadde drømmen min om egen butikk vært realitet ville jeg garantert tatt inn mange accessoarer derfra.

Så blir det en interiørbutikk på meg skal den definitivt inneholde interiør, klær og accessoarer av forskjellige slag. Pluss selvfølgelig en deilig kafe´ med god kaffe, et glass champagne og en deilig lett lunsjrett;)


Jeg tenkte at jeg ville gi bort en  Ipad cover Milano, champagne.  Verdi ca 850 kr. Forutsetningen for å vinne en er å bli medlem på bloggen min. Når jeg har fått i alt 100 medlemmer skal jeg trekke den heldige vinneren av denne nydelige I pad vesken. Og til dere som allerede er medlem så er dere selvfølgelig med i trekningen.




For dere som ikke har I Pad kan jeg friste med dette fantastiske armbåndet fra the Moshi. Verdi ca 500 kr.

For de som vil kjøpe en tilsvarende I pad holder eller armbånd kan sende meg en mail til marigran@me.com, og dere får den selvfølgelig tilsendt innpakket i silkepapir;)


Da gjenstår det bare å registrere seg.... Ha en strålende dag;)




8 kommentarer:

  1. Hei Mari.
    For en fantastisk giveaway. Jeg blir garantert m.
    Har selvfølgelig lagt meg til som følger, så nå er d bare tvitvi.
    Håper alt er bra.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Hei Mari.
    Saa fin side du har, og jeg digger smaken din. Forsoekte aa legge meg til, men mulig det er noen blokkeringer paa nettverket her nede.
    Men saa er jeg ingen dataguru heller da, selv om jeg kan fremstaa slik her nede i Uganda.
    Gleder meg til aa foelge deg fremover.
    Likte veldig godt de store hvite stolene du la ut- det finnes jo en saann butikk i Sandefjord som selger baade til barn og voksne, og prisen er halvparten av hva jeg kjoepte min "prinsessestol" for....men du kjenner helt sikkert til det.
    Haaper alt er bra, klemf fra Afrika

    SvarSlett
  3. Hei Mari!

    Super give-away! Alltid gøy å prøve lykken;) Innlegget med inspirasjon til gutterommet var helt supert, den tar jeg med meg videre!

    Klem Anja

    SvarSlett
  4. Hei Mari :-) Fin blogg du har!
    Og den interiørbutikken er det vel bare å åpne vel???? Shopping og champagne høres helt greit ut :-))

    SvarSlett
  5. Hei Mari.
    Synes du er kjempe flink. Har lest bloggen din etter oppfordring fra din mamma på FB :-) Jeg har alltid hatt lyst til å starte et slikt konsept som du beskriver. Mange ideer og tanker, men har aldri turt å gjøre dette alene. En Cafè, med skiftende interiør hvor alt kan kjøpes! ...pluss deilige munnfulle delikatesser av ymse slag!! JA!

    Klem Siw (fra Ramnes:-))

    SvarSlett
  6. Hei Siw!
    Så hyggelig at du liker bloggen min, og at du har lagt inn en hilsen:) Det setter jeg stor pris på! Og ja, utrolig vanskelig å ta første skrittet til å følge drømmene. Iallefall på egne ben, helt alene. Nå er jeg uansett igang, så får vi se om drømmen om den perfekte kafe og interiørbutikk blir realisert. Hm...En vakker dag:)

    Ha en fin søndags kveld,

    Klem Mari

    SvarSlett
  7. Bare si fra jeg er klar jeg!! ;-))

    SvarSlett
  8. Det er fint å vite:) Alltid hyggeligere å være to eller flere;)

    SvarSlett